Blogger Templates

big bang

my money

Thursday, October 13, 2011

POST IT 2 :- IDEA...!!!

12 tahun yg lalu...

''Adik ni nk g mne. Asek nk ikot mak je.. tggu je la kat depan sane. Nnt mak amekkan nasik kite makan kat luar..''

Tggu. Ape yg aku taip ni?? Wargh..!! takde idea..!

Ape  yg aku mampu buat hanya tenung papan kekunci di laptop dan menunggu akal mengeluarkan hasil nukilannya.

Patut ke aku tapi citer omputih?? Try jelah.

Once upon a time in a village, there was a boy name ….
And……….. 

I have o idea..

Wargh…!!!

Aku berehat sebentar dengan menonton cerita kappa mickey.. 10 minit selepas tu.. iklan honey star muncul.  Aku memandang semula lappyku dan taip seketika. Apa yg aku boleh lalukan selepas itu adalah.. menekan butang X dan save cerita ini atas nama.. mengarut, rubbish, loneliness.. 


THE END...

No comments:

Post a Comment