Blogger Templates

big bang

my money

Saturday, March 12, 2011

hikayat merong mahawangsa


  • Lirik Lagu : OST Hikayat Merong Mahawangsa - "Sedetik Lebih"
    Nyanyian : Anuar Zain

    Setiap nafas yang dihembus
    Setiap degupan jantung
    Aku selalu memikirkanmu

    Dalam sedar dibuai angan
    Dalam tidur dan khayalan
    Aku selalu memikirkanmu

    Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
    Barulah terasa ku bernyawa
     
    Kasihku…ku amat mencintai kamu
    Kerana kau beri erti hidup
    Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

    Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
    Ku bersyukur adanya kamu

    Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
    Asal masih adanya kamu...




    1 mende yg aku leh kate pasal criter ni mmg ak kagum gler r bhai sebab org kite skg da maju bab2 CGI ni...
mmg ak respect gler r..

sorg kawan aku ni ckp 
mcm xleh nk trime r klo org melayu nk wat criter cam org putih..
cam xleh masok...

AKU SANGKAL PANDANGAN DIE

pergh...bes siot...
klo korg x cayer korg tgok r sendiri..
bagi ak tu pon da cukop hebat dah. x yah nk pike sgt 
bab2 org malaysia ni leh maju ke x
mmg kompem maju punye.

cakap byk x gune korg g r tgok sendiri baru puas ati..

jom jelajah karakter2 yg ader..:)









pakcik ni byk cakap
tapi pandai die cakap bahase hindi
CHALLO MERE SATH!!
(mari ikot saye..)







pakcik ni pulak kluor kejap je dalam criter ni...

die ni suke lawan cakap marcus caripapkukus tu
lawan cakap je..
tp still pak turut yg setie
kesian kat pakcik ni.. hensem tap sayang nye.. die... 
ish ish ish..
makcik ni la yg jadi isteri merong mahasuasa!!
eh salah
mahawangsa..
die dok kt langkasuka
(ak pon ter tanye2 gak, langkasuka mmg kat kedah ke?)

aku suke tgok pakcik 2 org ni dlm crite ni. sorg mcm mawas, sorg g aku tgok mcm makcik yg slalu letak pasu tanah liat atas kepale tu 
klo korg tgok crite ni nnt korg paham lah tu






ni lah marcus caripapkukus...
makcik ensem pakai sekirt
tu je
die gadoh agak hebat r.
cam x caye si kecik ni gadoh
tangkap cintan ngn pteri cine










makcik seksi
tangkap cintan ngn ptra rom







ni la si pale botak...
aku x tawu la ape fungsi pencakor die tu..
jadi hiasan je kot..
die x gune pown time gado di saat2 genting highland
haish...


fulamak..
da macam super saiya da aku tgok rambot die...
ni mesti akibat drpd kilat sabong menyabong kt blakang die tu
bleh r stephen chow hire die tok jadi goku dlm dragon ball 2














ader lagi benor nye karakter dlm cite ni cam umi aida ngn jehan miskin..
tp serius aku kesian kt jehan..
die xder bce skrip pon dlm cite ni..
tepekik telolong je..
xpe r kan...
janji muke ader...

k r
korg enjoy la cite ni kat wayang
 x rugi pown


akulah mawas!!
tom tom bak
tom tom bak
bang bo tak
bang bo tak


No comments:

Post a Comment